EN  NL  DE
MMID FULL SERVICE DESIGN TEAM BV

BRAND-PEOPLE-PRODUCT ANALYSIS

Het gedrag en wensen van de gebruiker hebben direct invloed op het product. Maar wie is de gebruiker eigenlijk? Wie koopt of verkoopt het product? Hoe en waar wordt het gebruikt? In welke omgeving komt het product uiteindelijk terecht? Context mapping is een waardevolle tool om een helder beeld te krijgen van de gebruiker en het product. MMID kijkt naar verschillende aspecten maar ook naar het doel, de behoeften en emoties van de gebruiker. Aan de hand van Interviews, surveys, gebruikerstesten en observaties komen de specialisten van MMID veel te weten over het product, de gebruiker, zijn beleving en de omgeving. Zo kan een dag meekijken met de gebruiker tot verrassende inzichten leiden.

Naast context mapping zijn merkwaarden, producteigenschappen en gebruikersgedrag van aanzienlijk belang bij het ontwikkelen van een product. Het product zal aan bepaalde fysieke eisen moeten voldoen. MMID brengt deze aspecten op gestructureerde wijze in kaart om zo de identiteit van het merk te definiƫren en te visualiseren. Met behulp van ons Product Identity-tool wordt samen met de klant in overzichtelijk stappen een brug geslagen tussen de brand identity en het productontwerp. De verhoudingen tussen brand, people en product worden in kaart gebracht en de identiteit van het te ontwerpen product en/of productlijn wordt bepaald zodat het binnen het merk past.

 

MMID FULL SERVICE DESIGN TEAM BV